Vpišite iskalni niz:
BEV
CIP
CNG
EEO
NOX
ORC
OVE
SN
vod
    Natisni  

SENČAR, M., FURJAN, P.
ELEKTRIČNI AVTOMOBIL ZA VSAKDANJO RABO: NEKATERE OVIRE IN OMEJITVE V ZAČETNI FAZI
KOMUNALNA ENERGETIKA / POWER ENGINERING 2011, 1
V prispevku govorimo o širši rabi električnega avtomobila v zasebne namene in prepoznavali ovire, s katerimi se bomo morali spoprijeti pri uvedbi in začetni fazi širše rabe električnega avtomobila, kot je problem infrastrukture in zaračunavanje polnjenja/zamenjave baterij. Med drugim obravnavamo tudi status električne energije kot goriva in pravne ovire pri opravljanju storitve polnjenja baterij. Razmišljamo o osnovnih vprašanjih, ki smo si jih zastavili, preden bi bilo mogoče uvesti električne avtomobile za vsakdanjo rabo. Prepoznali smo ovire, ki izhajajo iz veljavne zakonodaje, in ugotovili, v katerih delih jo je treba spremeniti in dopolniti. Obravnavamo pogoje, ki jih mora izpolniti pravna ali fizična oseba, ki želi polniti baterije, način obračunavanja storitve polnjenja, vidik trošarine in nekatere davčne vidike polnjenja baterij. V prispevku predlagamo spremembe in dopolnitve zakonodaje, da bi omogočila in spodbudila širšo rabo električnih avtomobilov. Priporočamo tudi, da se raziskovalno delo na tem področju nadaljuje in razširi na netehnično področje, npr. z razvojem cenovnega modela za energijo v ta namen. Priporočamo tudi razvoj merilnikov z vnaprejšnjim plačilom, da bi poenostavili polnjenje baterij na javnih parkirnih mestih.

  DOMOV POSVETOVANJE URNIK VSEBINA PREDSTAVITEV ARHIV E-PRIJAVA